If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги днес проверявах луфта на свещите и се изненадах ,че три от бобините са с пукнатини. Бобината с най голяма пукнатина е спукана и от двете страни но на снимката не се вижда. Проблем ли са пукнатините ,да търся ли други бобини или може да се кара тека.
Че аз май не съм виждал ТС на 10+ години със здрави бобини Моите всички са пукнати поне от пет години и моторът си работи перфектно. Виж ,ако се сцепят докрай вече си е проблем... Ама ако пък им видиш цената в магазина, проблемът става доста по-голям
Притеснява ме тази от ляво на снимките,тя е най-много пукната и свеща не е работила добре (бубината е на четвърти цилиндър а свеща е 8-мата (най-дясната,малка) всички други свещи са добре.
Притеснява ме тази от ляво на снимките,тя е най-много пукната и свеща не е работила добре (бубината е на четвърти цилиндър а свеща е 8-мата (най-дясната,малка) всички други свещи са добре.
Имаше някъде дискусия по въпроса с пукнатините но в момента не мога да я намеря. Накратко - пукнатините могат да се залеят с подходящ материал, който е леко еластичен и същевременно добър диелектрик (изолатор). Така няма да прониква влага и мръсотии и практически проблемът се решава.
Здравейте колега ,тая мръсница 166-цата ми скъса нервите. реших да почистя цедката на бензиновата помпа, свалих помпата почистих цедката (много мръсна) и кошницата, сглобих я и изненада.....Като дам на контакт се чува едно бучене до като помпата подкачи гориво, след това бученето изчезва, като е запалена колата го няма, бучи само до като подкачи.Бучи силно а преди го нямаше, помпата и до като подкачаше беше тиха, всичко е сглобено както е и разглобено, до такава степен съм яхнал метлата, че след малко я почвам със секирата
Тъкмо мислех да я свалям от продажба, но това преля чашата, с такова желание я купих и поддържах до сега но такива дребни работи ме изкарват извън нерви, бензина е малко утре ще сипя и ако бученето не изчезне я засилвам в първият стълб.
Много вероятно да бучи заради това че не е добре обезвъздушена. Предполагам, че като налееш малко повече бензин, ще изчезне бученето. Не я пали така преди да налееш бензин, защото ако е вярно предположението ми, може да изгориш помпата. Тя се охлажда от преминаващия през нея бензин и като върти на сухо може да прегрее и изгори.
Преди малко пак свалих помпата за да видя как съм поставил цедката, както и предполагах върху отвора където смуче бензин помпата се падаше пластмасова преграда,завъртях малко цедката ,тека ,че върху отвора да е мрежичка и бученето малко понамаля. Има толкова бензин ,че кошницата е почти залята, а ламбата свети и стрелката се отлепя много малко.
Колеги някой знае ли колко тежи 1бр (или направо 4бр) железни джанти 16", да знам колко ще ми излезе куриера.
Мисля от другата зима да не я глезя да седи цяла зима в гаража а да я карам когато няма много сняг и пътя е чист.
Колеги някой знае ли колко тежи 1бр (или направо 4бр) железни джанти 16", да знам колко ще ми излезе куриера.
Мисля от другата зима да не я глезя да седи цяла зима в гаража а да я карам когато няма много сняг и пътя е чист.
Потърси по местните морги. Намерих си 4 джанти в перфектно състояние за 80лв. С куриер ми идваха около 120.
Колеги вчера с радост си монтирах изправените джанти и какво да видя-ляво вътрешно каре разбито, умрях от мъка.
Някой ако е сменял може ли да каже как се сваля за да не разглобя цялата кола?
Още не съм я събудил от зимен сън и се започнаха ремонтите, масло филтри, пробка за картера, изправяне на джанти. Искам и да сменя ролките на пистовият ремък защото не ги смених при обслужването и да махна ремъка на балансваловете.
Маншона му беше скъсан и това ме накара да го проверя. като завъртях диска на ляво на дясно се чува едно чукане. Мислех ,че е от диференциала но си е баш карето, през скъсаният маншон се вижда колко е голям луфта, толкова разбито вътрешно каре не бях виждал.
Обадих се да питам за цена и ме питаха от кой вид е?
Едното било с болтове а на другото името започваше с "т" ако не се лъжа, някой знае ли каква е разликата?
Някой ако е сменял може ли да каже как се сваля за да не разглобя цялата кола?
Тонче, не се предавай брат. Май 164-ките повече ни слушаха...
Първото и най-важно - купи си камък черен с дупка (за гайковерт) 36 и иди при един стругар маааалко да го скоси. Входа на главината при 166-цата е скосен и ако камъка е стандартен лови по периферията на гайката и стават ядове.
После си осигури як върток за тоя камък и права дълга тръба (вервай ми с тая сол по пътищата ще ти требе).
Надигаш колата на крик и от двете страни за да освободиш стабилизиращата щанга от напрежение. Иначе ще береш яд, защото ще се опита да компенсира наклона на колелата и става гадно. Махаш колелото. Гайката е зачуката в канала на карето - с остър секач, шило, много майни газини и ядове ще го изправиш. После ядовете продължават - трябва ти човек, който да държи яко спирачките! И напъваш да охлабиш с камъка, удължението и тръбата. След това откачаш накрайника, биалетката и най-накрая охлабваш долния носач/шарнир от шенкела. Като ти е свободен вече шенкела - скубеш карето от главинката. Ако неще - не напразно има център на карето - пак корозия - трябва ти яко шило иииииииии БОЙ! Докато не отлепи.
Късаш маншона (моя съвет е да си запазиш скобите ако са хубавите перфорираните, че напоследък какви лай.яни скоби продават - не е за приказка) и бъркаш със зегер-клещи да свиеш зегерката. С леко почукване - равномерно карето излиза.
Сглобяването е по обратния ред. Дано съм ти бил полезен.
ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment